Sabtu, 5 Julai 2014

RAMADHAN Datang...

edit by sitiainoramirah abd.tahir di 12:27 PTG
ASSALAMUAIKUM semua....
SALAM RAMADHAN...
hihi maap le kalau ada salah silap semua tu ye.. Agak busy jugak la sebab da naik sem kn..
bese la tu.. Alhamdulillah minggu yg petame Ramadhan ni puase masih penuh lagi.. kalau boleh nak pose penuhh.. nak jugak dapat duit raye macam mase dulu-dulu tu haa.. hahaha
Sekejap je masa berlalu, ni haa kang pejam celik- pejam celik dah raye pulak.. mule la bunyi kepang kapoommm sekeliling rumah orang dok main mercun bagai ni.. aku xlayan mercun ni semua.. bahaye kott.. nnti terputus jari tak nak lahh aku.. nnti tak cukup aset aku.. dah turun harge hantaran... haaaaaaahaaaa..
hahahah apa pulak tengah-tengah cerita pasal puase tetibe ceghite pasal lain pulak.. hahaahha okey la kepada muslimin muslimat yang berpuasa.. selamat berpuasa yaa.. bukan sahaja lapar dan dahaga je tauu kene tahan.. mulut dan pandangan juga perlu.. tak jadi apa puasa kite kalau macam gitu la perangai kite.. AWASSS PERCAKAPAN tu haa..
Peringatan untuk diri aku dan kite semua juga..
Saling ingat-mengingatkan sesama sedara dalam Islam...
Byeee Assalamualikum..

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

Cerita MIRA Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review