Rabu, 18 Februari 2015

SAKITNYA TUH DI SINI....

edit by sitiainoramirah abd.tahir di 3:15 PG

sakitnya tu di sini.. didalam hatiku.... hahaha lagu top five bulan ni kannn. entah ape ape la kannn. tapi aku pon suke jugak dengar lagu tu mase pestime dengar.

hari ni macam nak menangis. macam nak lepak tepi pantai lame lame nak nangis puas puas. biar air kt pantai makin naik. hahah boleh eak macam tu. betol betol nak nagis ni di buatnye. tahan je la ye. hishhh tapi xbolehh.

hari ni memang hati ni sakit je. tu yang rase nak nangis bagai tu. selalu tak macam ni. hari ni je rase macam ni. nape eak?? sabarlah wahai hati yang sedang lara( ayat tak boleh blah). hari ni kite yang rase sakit tu. nanti bile bile mase yang sesuai. biar dy pula yang rasa sakitnya tuh disini. hahaha ngarut je memalam ni kann.

Okey BYE~~~~~

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

Cerita MIRA Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review