Rabu, 3 Jun 2015

LAIN JADINYE...

edit by sitiainoramirah abd.tahir di 8:28 PTG

SEDIH~~~

Mana janji nak konvo same same.. Mana janji nak jumpe mase konvo... Mane pergi semua tu... Kau tipu...
Bukan ke mase exam tu kau dah bat betol betol... Bukan ke mase sebelum exam tu kau dah janji nk belajar betol betol...

Tapi~~~~~
Aku tak boleh nak marah kat kau jugak... aku tau kau dah buat sehabis baik.. aku sentiasa doakan yang terbaik untuk kawan kawan akuu... tak pe weyy walaupun kau tak dapat konvo same same... kite tetap kawan... aku tetap ingat kau sampai bile bilee... Gud luck kawan...

Aku tau kau boleh walaupun kau tak sekelas lagi dengan kitorang aku harap kau tak kan lupekan aku dan kawan kawan yang lain... kitorang tetap sokong kau.. nanti kalau kau tak tahu.. nak mintak tolong dengan kitorang.. kau cakap jee.. aku sanggup naik melaka... demi kau kawan...
aku sedih dok tak dapat nak konvo same dengan kau..

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

Cerita MIRA Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review