Khamis, 30 April 2015

PERGI JUMPE DOKTER....

edit by Unknown di 2:28 PG

Hye semuaa...
Aku mintak maaf kalau aku ada buat salah silap dekat korang. Sebenarnye aku tak sanggup nak simpan sorang sorang bende ni. jadi aku ambil keputusan untuk luahkan kepada korang. Ye mungkin sepanjang tiga tahun aku bersama dengan korang, korang nampak aku happy je kann. macam tak de ape ape berlaku dekat aku. Memang sengaje aku simpan sebenarnye sebab aku nak luangkan masa yang begitu berharge dekat korang. Jadi aku tak nyesal sangat kalau aku sanggup tahan sakit tu untuk korang. Sape sape pon tak pernah tahu sakit aku ape??
Mase aku dapat tahu pun aku rase sedih gile. down habis. sebab tu aku tak pernah bagi tau sape sape pon beban yang aku tanggung.

Aku nak ucap terima kasih dekat korang sebab bagi happy. sedih bersama sama dengan korang. SERIUS AKU CAKAP, AKU TAK AKAN LUPAKAN KENANGAN KITA..

Okey sebenarnye macam nii...
Alhamdulillah aku sihat je sampai la nii... Sakit yang aku cakap tu sebenarnye hati aku ni yang sakit. bukan sakit sebab ape. sakit sebab rindukan korang la. penat tau nak tahan sakit nii. dah nk dekat seminggu aku dekat rumah aku ni tapi aku rase macam aku ni dekat sangat ngn korang. memang susah la rasenye kalau tak de korang nii. mane tak nye buat itu ini semua teringat kat korang. Aku tak tau laa kenape susah sangat, berat sangat hati ni nak berpisah dengan korang. hampir setiap hari jugak la rase hati ni macam tak keruan gitu. rase macam nk sebak tau. sakit sangat rase hati ni. tapi sakit hati ni bukan macam sakit yang biase biase pernah aku alami, tapi sakit hati sebab tahan rasa rindu. sayang. nangis. tapi andai kate air mate ni jatuh lagi memang betul betul aku MENANGIS KERANA SAHABAT SEJATI... tapi kenape korang sanggup buat aku macam nii?? aku rindu korang tahu tak??

Korang nak tau tak?? Sebenarnye aku selalu cerite pasal korang dekat family aku terutama mak aku. sebab dy je salu ade dekat rumah. aku cerite semua pasal korang. dalam pada aku tengah syok cerite tu air mate aku jatuh. aku terus tukar cerite yang kite gi family day tu. bile aku ingat balik semua citer tuu air mate aku jatuh makin laju. aku ingatkan kalau cerite yang happy, aku tak nangis. tapi ianye membuatkan aku lagi nangis. korang nak tau tak. siap aku cakap dekat mak aku. "kalau diorang datang rumah nanti, mak jangan pelik sebab dorang panggil adik capel. mak aku tanye kenape?? aku cakap sebab tu name panggilan adik dekat sane". mak aku senyum je. sedih wey cerite aku nii sebab mak aku jawab dengan senyuman jee. tapi tak pe. at least aku dah luahkan segalanye, ada juga tempat aku nak kongsikan cerite kite satu kelas.

Aku janji dengan korang ni tau yang aku tak kan lupekan korang sampai bile bile sebab aku nak kite KAWAN SAMPAI BILE BILE... aku dah anggap korang ni betul betul macam abang dan akak aku.. korang nak tau sebab ape lagi aku rase susah sangat nak berpisah dengan korang, sebabnye korang dekat group Whatsapp tu tak pernah senyap. ade je yang ajak bertekak. tak padan yang jauh kann. korang kalau aku senyap dekat group tu. korang jangan cakap aku sombong. aku tak sombong tapi aku takut aku nangis sebab rindu giler dekat korang..
Korang jage diri eaa. bye~~~~

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

Cerita MIRA Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review