Rabu, 4 Februari 2015

NAK KAHWIN JUGAK!!!

edit by sitiainoramirah abd.tahir di 4:50 PTG

Assalamualaikum...
To my lovely sister....
        
       Yang pertama kalinye nk mengucapkan congrats dekat kakak sy yg comel ni.... ehh congrats sebab ape?? hahahha congrats sebab tak lama lagi akak sy ni nak kawen sudahh. Akak nanti da kawen jangan lupe dekat kite ye. Insyaallah kite akan psrgi wedding akak tu ye.. RINDU SANGAT DEKAT AKK ERNA...

       Tahniah lagi sekali... huhu kite pulak yg macam excited... hahaha memang terlebih excited dah ni. dok kire je lagi bape hari ni tauuuuuuu... tak sabarnye....
Doakan kite berjaya dan cepat dapat jodoh jugak. hahahahahhahahaha (gelak sampai meleleh air mate)...

        Akak ERNA takkkkk sabarrrr laaaa nakkk giii weddinggg akak. hahahahaha okey la nanti terFEELING pulak..  dah menangis hentak hentak kaki nak kawen jugak nanti. hihihi bye LEBIUuuuu

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

Cerita MIRA Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review