Jumaat, 6 Jun 2014

Lupakan SEMESTER BREAK!!

edit by Unknown di 11:09 PTG

assalamualaikum. bismillah....
setelah dihitung2 hari. lusa je aku da kne balik melaka. meneruskan perjuangan aku sebagai seorang student di KUIM. naik ni tggal lg 2 semester je lg. xsangke la. naik sem 5 ni bulan 11 praktikal. yg praktikal tu kjap ni. ni ha nk cegithe naik ni nk kne amik result dlu. ya Allah mcm mne la dgn result aku. harap2 sumenye lulus Insyaallah pointer n CGPA aku naik la ye. usaha sudah, doa sudah, yg selepas tu tawakkal je pada Allah.
Nak chegite pasal praktikal pulak ni ha. setelah dipikir2kan aku membuat keputusan untk praktikal kt Segamat je. snang sikit dekat ngn umah. aku rase tempat yg ak bakal pilih ialah jabatan kebajikan masyarakat or pejabat agama. tp family ak cadangkan JKM tu drpd pejabat agama. aku pon rase cam gitu gak kn.
Ok la guys ap2 pon doakn aku ye nk amik result nnti ni.
Insyaallah Aminn....

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

Cerita MIRA Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review