Selasa, 22 Julai 2014

RAYA RAYA RAYA. Selamat Hari Raya

edit by sitiainoramirah abd.tahir di 12:25 PTG

Bila tiba hari raya.
Semua insan bergembira.
And bla. bla. bla. hahha aku xhafal lagu tu la.

Assalamualaikum
Huarghhh raye dah nk sampai woo
bju sume xbeli lagi. xpe xde hal. ada mase lg ni. hahahaha xpe sekali sekala pakai la bju yg lame tu ha. yg penting kasut aku dah beli awal2.

Kepada kengkawan yg disayangi dan si dia yg disayangi jugak. hahaha
Aku mohon susun sepuloh jari memohon keampunan segala salah silap yg dilakukan secara sengaja mahupun ter tu eak. aggap tu semua sebagai gurauan semata2. bile lagi kite nk bergurau mcm tu eak. pejam celik pejam celik xlame je lg kite duduk dekat dlm satu kelas yg same. pas ni mesti rindu sesangat ngn korang la.

Apa perkara penting yg ak nk bagi tau ni ha.
cuti sem ni tak macam dulu. sebab ak nk praktikal dah. uishh sekejap betul mase berlalu. macam takut pon ada tau. mudah-mudahan segalanye berjalan dengan lancar.
Aminn Ya Rabb......

SELAMAT HARI RAYA semua..........

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

Cerita MIRA Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review