Isnin, 27 Oktober 2014

TALK ABOUT PRACTICAL

edit by sitiainoramirah abd.tahir di 2:29 PTG

assalamualaikum semua..

ni ha nk ceghite pasal praktikal kan. kome tau ke idok yang teman ni tengah praktikal dekat JKM, pejam celik pejam celik dah hari kedua teman mula kerje dekat sini ha. dari semalam lagi teman da mule tau?? haha memang tak dinafikan la nebess yang teramat sangat. tuhan saje yang tahu.

hari ni pulak hari kedua, tengah pikiak ni nak cari klien. sebabnye perasaan takut ni dah masuk dalam badan aku ni. hahah da macam cerite seram la pulak. takdela yang jadi masalahnye adalah aku takot. tu je. hahaha gempak kan.

okey lah semua, nak tau pasal praktikal aku yang selama 6 minggu ni. tunggu je tau. jangan tak tunggu pulak. nanti terlepas nak dengar gosip panas dari aku tau. bye XOXO

0 ulasan:

Catat Ulasan

 

Cerita MIRA Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review