Rabu, 18 Februari 2015

SAKITNYA TUH DI SINI....

edit by sitiainoramirah abd.tahir di 3:15 PG 0 ulasan Pautan pada catatan ini

sakitnya tu di sini.. didalam hatiku.... hahaha lagu top five bulan ni kannn. entah ape ape la kannn. tapi aku pon suke jugak dengar lagu tu mase pestime dengar.

hari ni macam nak menangis. macam nak lepak tepi pantai lame lame nak nangis puas puas. biar air kt pantai makin naik. hahah boleh eak macam tu. betol betol nak nagis ni di buatnye. tahan je la ye. hishhh tapi xbolehh.

hari ni memang hati ni sakit je. tu yang rase nak nangis bagai tu. selalu tak macam ni. hari ni je rase macam ni. nape eak?? sabarlah wahai hati yang sedang lara( ayat tak boleh blah). hari ni kite yang rase sakit tu. nanti bile bile mase yang sesuai. biar dy pula yang rasa sakitnya tuh disini. hahaha ngarut je memalam ni kann.

Okey BYE~~~~~

Rabu, 4 Februari 2015

NAK KAHWIN JUGAK!!!

edit by sitiainoramirah abd.tahir di 4:50 PTG 0 ulasan Pautan pada catatan ini

Assalamualaikum...
To my lovely sister....
        
       Yang pertama kalinye nk mengucapkan congrats dekat kakak sy yg comel ni.... ehh congrats sebab ape?? hahahha congrats sebab tak lama lagi akak sy ni nak kawen sudahh. Akak nanti da kawen jangan lupe dekat kite ye. Insyaallah kite akan psrgi wedding akak tu ye.. RINDU SANGAT DEKAT AKK ERNA...

       Tahniah lagi sekali... huhu kite pulak yg macam excited... hahaha memang terlebih excited dah ni. dok kire je lagi bape hari ni tauuuuuuu... tak sabarnye....
Doakan kite berjaya dan cepat dapat jodoh jugak. hahahahahhahahaha (gelak sampai meleleh air mate)...

        Akak ERNA takkkkk sabarrrr laaaa nakkk giii weddinggg akak. hahahahaha okey la nanti terFEELING pulak..  dah menangis hentak hentak kaki nak kawen jugak nanti. hihihi bye LEBIUuuuu

 

Cerita MIRA Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review