Isnin, 28 Julai 2014

HARI INI HARI RAYA

edit by sitiainoramirah abd.tahir di 5:30 PTG 0 ulasan Pautan pada catatan ini

Assalamualikum semua...
Selamat Hari Raya
Macam mana semua okey ke idok hari ni. setelah sebulan kita menahan lapar dan dahaga. hahaha ayat tak menahan.
Tujuan nk post ni pon sbb suka2 je. ehhh xde la. bukan la. kt sini aku ingin menyampaikan...

Dalam GURAU ada terkata,
Dalam BICARA terkasar bahasa,
Dalam TINDAKAN terguris rasa,
Dalam HIDUP ✗ada yg ✗buat dosa.. 
Satu Syawal menjelang tiba,
Takbir bergema mengegarkan jiwa,
Sekiranya ada salah dan dosa,
Ampun dipinta dihari mulia.

Ketupat pulut di atas para,
Hendak direbus di tepi perigi,
Whatsapp  dihantar pengganti kad raya,
Tanda ingatan di Aidil fitri.
* 。 • ˚ ˚ ˛ ˚ ˛ •
• ˚Selamat★* 。 • ˚ ˚ ˛ ˚ ˛ •
•。★Hari Raya!★ 。* • ˚。
° 。 ° ˛˚˛ * _Π_____*。*˚
˚ ˛ •˛•˚ */______/~\。˚ ˚ ˛
˚ ˛ •˛• ˚ | 田田 |門| ˚
SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI
MAAF ZAHIR DAN BATIN.

hihihi tu je ak nk sampaikan. kita kosong kosong ye.

Selasa, 22 Julai 2014

RAYA RAYA RAYA. Selamat Hari Raya

edit by sitiainoramirah abd.tahir di 12:25 PTG 0 ulasan Pautan pada catatan ini

Bila tiba hari raya.
Semua insan bergembira.
And bla. bla. bla. hahha aku xhafal lagu tu la.

Assalamualaikum
Huarghhh raye dah nk sampai woo
bju sume xbeli lagi. xpe xde hal. ada mase lg ni. hahahaha xpe sekali sekala pakai la bju yg lame tu ha. yg penting kasut aku dah beli awal2.

Kepada kengkawan yg disayangi dan si dia yg disayangi jugak. hahaha
Aku mohon susun sepuloh jari memohon keampunan segala salah silap yg dilakukan secara sengaja mahupun ter tu eak. aggap tu semua sebagai gurauan semata2. bile lagi kite nk bergurau mcm tu eak. pejam celik pejam celik xlame je lg kite duduk dekat dlm satu kelas yg same. pas ni mesti rindu sesangat ngn korang la.

Apa perkara penting yg ak nk bagi tau ni ha.
cuti sem ni tak macam dulu. sebab ak nk praktikal dah. uishh sekejap betul mase berlalu. macam takut pon ada tau. mudah-mudahan segalanye berjalan dengan lancar.
Aminn Ya Rabb......

SELAMAT HARI RAYA semua..........

Sabtu, 5 Julai 2014

RAMADHAN Datang...

edit by sitiainoramirah abd.tahir di 12:27 PTG 0 ulasan Pautan pada catatan ini
ASSALAMUAIKUM semua....
SALAM RAMADHAN...
hihi maap le kalau ada salah silap semua tu ye.. Agak busy jugak la sebab da naik sem kn..
bese la tu.. Alhamdulillah minggu yg petame Ramadhan ni puase masih penuh lagi.. kalau boleh nak pose penuhh.. nak jugak dapat duit raye macam mase dulu-dulu tu haa.. hahaha
Sekejap je masa berlalu, ni haa kang pejam celik- pejam celik dah raye pulak.. mule la bunyi kepang kapoommm sekeliling rumah orang dok main mercun bagai ni.. aku xlayan mercun ni semua.. bahaye kott.. nnti terputus jari tak nak lahh aku.. nnti tak cukup aset aku.. dah turun harge hantaran... haaaaaaahaaaa..
hahahah apa pulak tengah-tengah cerita pasal puase tetibe ceghite pasal lain pulak.. hahaahha okey la kepada muslimin muslimat yang berpuasa.. selamat berpuasa yaa.. bukan sahaja lapar dan dahaga je tauu kene tahan.. mulut dan pandangan juga perlu.. tak jadi apa puasa kite kalau macam gitu la perangai kite.. AWASSS PERCAKAPAN tu haa..
Peringatan untuk diri aku dan kite semua juga..
Saling ingat-mengingatkan sesama sedara dalam Islam...
Byeee Assalamualikum..
 

Cerita MIRA Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review