Ahad, 2 November 2014

Minggu ke 2 : PRAKTIKAL

edit by sitiainoramirah abd.tahir di 8:32 PG 0 ulasan Pautan pada catatan ini

Assalamualaikum....

Hye jumpe lagi, ok hari ni masuk minggu ke 2 praktikal. lahai macam sekejap je rasenye waktu berjalan kan. berbaki lagi empat minggu untuk aku berada kt JKM Segamat ni. oleh itu bagi sesiapa yang memerlukan khidmat aku kat sini. meh datang cecepat. nanti tak dapat nk jumpe aku kan. dah kumpunan, susah nak jawab nanti. hahaha

hah selain tu, cerita pasal bola JDT lawan PAHANG. sape nengok??
macam ni ceritanye. aku nengok daripada awal bola tu. datangnye part yg tambah mase tu aku rase macam dah ngantok sangat je lahaii. aku pon terus masuk bilik teruslah tidur. mane taknye, esoknye nk kerje kan. sekali bangun tidur pagi tadi, nengok nengok banyak betol moment. rase macam menyirap jugak la kan. last last Pahang menang. ok congrats to Pahang, JDT good job. #luaskankuasamujohor walau pon dah kalah kan.

Ehh tadi nk cerite pasal praktikal kan. haa tengok, da kelain perginye. ok lah aku nk sambung kerje ni. macam bzy je kan. hihi ok bye XOXO :)

 

Cerita MIRA Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review