Khamis, 23 Januari 2014

lahai hati!!

edit by sitiainoramirah abd.tahir di 10:23 PTG 0 ulasan Pautan pada catatan ini

ksian2. kadang2 ak pon xpham ap yg dorang nk dri ak ni ha. ak buat baik org xpndang. time ak buat jahat. ade je yg nmpk. pas tu heboh satu malaya. haha bajet retis!! xde la cm gini xbermaksud kalo kite xcaring kt org tu xbermakne kte lupe kt org tu kn. cukup sekadar berdoa pon da ok kn. yg nk dihebohkn knpe eak. lahai hatiku yg lara ni. buat2 la besabar ye. tuhan kn ad. lantok je la kn dorng yg nk ak ap kn. bubbyee

Ahad, 5 Januari 2014

kau ilhamku!!

edit by sitiainoramirah abd.tahir di 11:51 PG 0 ulasan Pautan pada catatan ini

ni ha nk crite. hari ni last day mtf. ak jd urusetia. yeehaa boleh tidur lpas ni. 3 hari xdpt tidur yg ckup tau. arghh sudah cukup suda. hah pic kasut tu sje je nk nunjuk kasut mahal. tu hadiah dri abah. thanks abah!!

Jumaat, 3 Januari 2014

stokin lawa

edit by sitiainoramirah abd.tahir di 9:09 PTG 0 ulasan Pautan pada catatan ini

tengok stokin ni. hari ni sy nk tunjuk stokin sy. macam cantik je. mcm comel je. haha stokin pinjam. da mcm org berpantang je ni ha. kuink2!!

Khamis, 2 Januari 2014

ketawa bersama. menangis bersama

edit by sitiainoramirah abd.tahir di 6:43 PTG 0 ulasan Pautan pada catatan ini

ktawa bersama. menangis pun bersama. segala suka dan duka hadapi bersama. thanks kawan layan kerenah ak yg gler2 ni. mcm xmatang lg. haishh tggal lg 2 sem kte bersama. agak2 dpt jumpe korang lg x?? spe nk menggile2 ngn ak lg slain korang wey!!!!!!

kawan au harta??

edit by sitiainoramirah abd.tahir di 11:15 PG 0 ulasan Pautan pada catatan ini

hidup ini penuh pancaroba. kiri kanan ad masalah saja. huhu nyanyi la pulok!! ishh pening arr klau ad kwan pon. pndang dari segi harta pon xbole jugak. pas tu da xde bende tu semua. trusss senyap!! bole ke?? xpe la wahai mira. buat2 banyak besabar je lahai hati ni. kadang2 susah juga hidup ni. kje nk jge hti org je. hati sendri spe nk jge?? xsegumbira dulu. :-(

sedih xterkata

edit by sitiainoramirah abd.tahir di 12:03 PG 0 ulasan Pautan pada catatan ini

mak abah!! tolong la. da xtau nk luahkn kt spe lg ni. npe kjap je dpt jumpe. lpas tu nk dekat sbulan xjumpe lg. mcm nk nangis je ni. tp dpt tahan lg. salah ke bawak bende yg boleh memudahkn dri sendri. tp npe ad je yg xpuas hati. xdiajak kate kedek!! tp da ajk langsung herghhhh!! hah xtenang hidup ak ni weyhh. klau nk bawak la sndri.

Rabu, 1 Januari 2014

tahun baru. azam baru. semua baru

edit by sitiainoramirah abd.tahir di 4:03 PTG 0 ulasan Pautan pada catatan ini

holla guys!! mcm xpercaye je da masuk tahun baru ni kn. huhu mcm xpercaye je umur pon da meningkat. mcm xpercaye je da naik sem 4. mcm xpercaye je. haha sume macam xpercaye je eak. hak2 tp serius la umur da brubah jd angka dua di dpan. arghhh tidak!!! eh xjugak bulan 11 nnti bru ak jd 20 ea. huhu terselamat lg. sempena tahun baru ni ak berazam nk jd yg lbih baik lg dari tahun yg sebelum ni. insyaallah aminn

 

Cerita MIRA Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review